divendres, 16 de gener del 2015

Sortida pel barri!

Dimecres els nens i nenes de P5 vam sortir per conèixer el barri de les corts i tot el què ens podem trobar pel carrer.
En primer lloc vam veure la biblioteca de Can Rosés, vam continuar passejant i observant els elements del carrer (edificis, cases, senyals de circulació, arbres, papereres,...) fins a la plaça de la concòrdia, allà hi havia moltes cases interessants! Només entrar van descobrir a Can Deu, una bonica casa antiga on s'hi poden realitzar diverses activitats, l'església del Remei, una farmàcia i una pastisseria molt antiga, un quiosc, una font... Vam aprofitar el solet de la plaça per esmorzar allà tots plegats. I vam seguir fins a la plaça Comes on està l'ajuntament de les Corts. També hi havia un monument d'en Pau Farinetes, també un parc, una escola... I per acabar el recorregut vam visitar el mercat de l'illa, la floristeria, la fruiteria, la peixateria, el forn de pa...
Ha sigut una sortida molt profitosa i hem ap`res força coses dels carrers del nostre barri.